Întrebările frecvente oferă asistență rapidă și informații pentru cele mai frecvente întrebări. Acestea nu sunt destinate să înlocuiască documentația utilizatorului pentru orice produs specific.
În cutia de încărcare EV este disponibilă doar un contactor de 6 mA DC. Un întrerupător de circuit suplimentar de curent rezidual de 30 mA tip A trebuie să fie furnizat în instalația internă.
Nu, întrerupătorul de circuit suplimentar de curent rezidual de 30 mA tip A trebuie să fie furnizat în instalația internă.
Vehiculele care funcționează cu prize de încărcare tip 2 pot fi încărcate pe toate cutiile de încărcare EV AC SMART.
Da, dar mai mulți utilizatori pot fi gestionați numai cu cutiile de încărcare EV de la portofoliul produselor AC SMART VALUE și ADVANCE.
Hardware-ul solicitat este instalat numai în portofoliul produselor AC SMART ADVANCED. După publicarea standardului ISO 15118, Weidmüller va furniza cu promptitudine o actualizare a software-ului.
Da, cutiile de încărcare EV cu cabluri atașate permanent sunt disponibile în diferite lungimi de cablu.
Puteți vedea informațiile privind procesul curent de încărcare în aplicația AC SMART sau pe server web.
Pot fi utilizate toate cablurile de încărcare cu un conector tip 2.
Încărcarea surplusului PV poate fi realizată cu ajutorul sistemului AC SMART VALUE și ADVANCED prin comunicație directă cu invertorul sau prin instalarea unui contor de energie suplimentar.
Întrebări suplimentare și răspunsuri mai detaliate privind încărcarea surplusului PV pot fi găsite aici .
Cele două relee fac posibilă încărcarea în exces a energiei PV prin comutarea alternativă a fazelor Pornit/Oprit.
Da, curentul maxim de încărcare poate fi limitat. Limita maximă pentru curentul de încărcare este stabilit de instalatorul electric la punerea în funcțiune. Curentul maxim de încărcare poate fi ajustat mai târziu la limita maximă în server web sau în aplicația AC SMART.
Contorul integrat are o acuratețe de 4%.
Încărcarea în exces PV este posibilă cu cutiile de încărcare EV de la AC SMART VALUE și portofoliul produsele AC SMART ADVANCED.
Datorită managementului de sarcină, pot fi controlate până la 16 cutii printr-o casetă de control AC SMART ADVANCED; managementul de sarcină cu până la 50 de puncte de încărcare poate fi implementat cu sistemul nostri de management de sarcină SMARTcharge.
Managementul de sarcină statică:
În Managementul de sarcină statică, curentul total poate fi definit pentru până la 16 puncte de încărcare în rețea. Curentul total maxim se determină pe baza puterii conectate disponibile a instalației sau a subdistribuției locuinței, minus puterea maximă necesară de la toate celelalte dispozitive din același circuit de distribuție. Curentul total definit este stabilit în cutia de control și distribuit uniform tuturor punctelor de încărcare a activului din rețeaua de încărcare. Ori de câte ori un vehicul în rețea este înregistrat sau i se anulează înregistrarea pentru încărcare, distribuția curentului total este ajustată în consecință.
Managementul de sarcină statică este posibil cu cutii de încărcare EV AC SMART de la portofoliul produselor VALUE și ADVANCE.
Managementul de sarcină dinamică:
În Managementul de sarcină/încărcare dinamică, contorul de energie monitorizează continuu curentul total pe care cutiile de încărcare EV și aparate electrice din clădire îl solicită și calculează continuu curentul total disponibil pentru încărcare. Măsurarea de alimentare integrată în fiecare cutie de încărcare EV înregistrează curentul de încărcare a vehiculului și raportează acest lucru cutiei de control, care distribuie curentul total disponibil în consecință. Curentul total este distribuit la toate punctele de încărcare active: atunci când celelalte dispozitive electrice au nevoie de mai puțină energie, există mai mult curent disponibil pentru încărcare. Imediat ce celelalte dispozitive electrice solicită mai multă putere, curentul pentru încărcare este redus.
Managementul de sarcină dinamică este posibil cu cutiile de încărcare AC SMART EV din portofoliul produselor ADVANCED și VALUE sau ADVANCE ca cutie satelit.
Încărcarea de surplus PV este utilizarea surplusului de electricitate auto-generată de la un sistem fotovoltaic (de exemplu, pe plafonul unei locuințe detașate) pentru a încărca un autovehicul electric. Încărcarea de surplus PV poate fi realizată prin comunicarea dintre invertor și cutia de încărcare sau prin instalarea unui contor de energie.
Pentru încărcare surplus PV prin intermediul unui contor de energie suplimentar, aveți nevoie de un contor de energie Modbus RTU. În portofoliul nostru de produse veți găsi următoarele contoare de energie pe care le puteți utiliza pentru această aplicație:
Avantajul aici este că această metodă nu are interfețe la alte sisteme și astfel, funcționează întotdeauna.
După ce AC SMART a fost instalat în conformitate cu instrucțiunile de instalare (catalogul online Weidmüller, Descărcări), puteți începe cu conexiunea contorului de energie suplimentar și setările din serverul web AC SMART. Veți găsi pașii necesari pe această pagină.
Termenul sarcini de vârf se referă la o solicitare de putere pe termen scurt și mult crescută de la rețeaua de electricitate, care poate apărea atunci când mai multe autovehicule electrice se încarcă în același timp.
Întrucât vârfurile de sarcină pot pune în pericol stabilitatea rețelei de electricitate, baza de calcul a tarifului la sarcină pentru companiile industriale este vârful anual cel mai ridicat al electricității. Acest lucru este adaugă retroactiv la consumul anual de electricitate al totalului unei companii, ceea ce conduce la costuri de electricitate semnificativ mai mari.
Astfel de vârfuri de sarcină pot fi evitate prin managementul de sarcină dinamică sau statică, fie prin stabilirea unei limite superioare statice pentru curentul de încărcare eliberat, fie prin calcularea dinamică a cantității de electricitate disponibilă, ținând seama de conexiunea locuinței și de toți ceilalți consumatori.
O sarcină neechilibrată este încărcarea neuniformă a unei singure faze (L1, L2, L3) a rețelei de putere trifazată. Acest lucru poate fi cauzat, de exemplu, de încărcarea monofazată a autovehiculelor electrice, în special a hibrizilor plugin.
Posibilele consecințe ale sarcinilor neechilibrate sunt distrugerea sarcinilor individuale sau deteriorarea generatorului. Din acest motiv, au fost introduse limite de sarcină neechilibrată. În Germania, de exemplu, aceasta este 20 A.
Pentru a preveni sarcinile neechilibrate, recomandăm cablarea punctelor individuale de încărcare ale unei stații de încărcare în rotație (puncte de încărcare 1: L1, L2, L3; puncte de încărcare 2: L2, L3, L1 etc.). Totuși, acest lucru nu poate exclude sarcinile neechilibrate. Prin urmare, trebuie instalat un sistem de management de sarcină care să ia în considerare nu doar cantitatea maximă de electricitate disponibilă, ci și limita de sarcină neechilibrată aplicabilă.
Cutia de încărcare Weidmüller AC SMART poate fi conectată la toate invertoarele prin Modbus TCP pentru activarea încărcării de surplus PV cu un invertor. Unele dintre ele sunt listate în meniul nostru derulant al server web.
Mai multe instrucțiuni detaliate pentru conecta invertorul și pașii necesari se pot găsi aici.
Pot fi înregistrate până la 16 etichete RFID pentru fiecare cutie de încărcare EV.
Mai multe informații despre etichetele RFID pot fi găsite aici .
Puteți accesa ultimele 4000 de procese de încărcare în fiecare cutie de încărcare EV.
Când este instalată o cutie de încărcare EV, instalatorul electric setează cutia de încărcare EV prin server web integrat. Operatorul poate schimba setările individual mai târziu. Detaliile de acces pentru server web sunt furnizate în manualul de utilizare.
Un șablon de perforare este inclus la fiecare livrare a unei cutii de încărcare EV AC SMART.
Există un videoclip de instalare în germană și engleză pe YouTube și în catalogul de produse în zona de descărcare pentru articolul respectiv.
Serverul web poate fi folosit pentru a actualiza firmware-ul oricărei cutii de încărcare EV. Funcția de actualizare este disponibilă în server web la Configurare/General.
După ce v-ați cuplat cu succes cutia de încărcare EV cu aplicația, veți fi automat trimis la setarea rețelei pentru conecta cutia de încărcare EV la o rețea disponibilă.
Dacă ați selectat rețeaua WLAN, va fi afișată o listă cu rețelele WLAN disponibile pe pagina următoare.
Dacă ați selectat „LAN”, vi se va solicita să conectați cutia de încărcare EV cu un cablu Ethernet.
Selectați Home view în aplicația AC SMART. Toate cutiile de încărcare EV cuplate cu aplicația vor fi afișate.
Notă: Dacă mai multe cutii de încărcare EV sunt cuplate cu aplicația dvs., puteți glisa la stânga sau dreapta pentru a comuta între previzualizările pentru cutiile de încărcare EV cuplate.
Întrerupător de circuit curent rezidual este în cutia de siguranță pentru instalarea dumneavoastră rezidențială. Pentru conectarea în siguranță, cel mai bine este să întrebați instalatorul cu ce întrerupător de circuit de curent rezidual a fost conectată cutia de încărcare EV.
Asigurați-vă că activați întrerupătorul de circuit curent rezidual care este conectat la cutia de încărcare EV.
Data viitoare când îl porniți, cutia de încărcare EV va începe să clipească albastru imediat (în 1-2 secunde).
Dacă modul de cuplare nu pornește după mai multe încercări, puteți porni manual modul de cuplare în serverul web cutiei de încărcare EV din Rețea/General.
Asigurați-vă că laptopul dvs. este conectat la cutia de încărcare EV prin intermediul unui cablu de rețea.
Dacă cutia de încărcare EV este deja conectată la o rețea LAN/WLAN și se află în aceeași rețea cu laptopul, nu mai sunt necesare alte setări manuale. În acest caz, adresa IP a cutiei de încărcare EV va fi partajată de către router.
În caz contrar, setați manual adresa IP a laptopului la o valoare între 192.168.0.2 și 192.168.0.254 (excepție: 192.168.0.8).
Nu uitați să modificați adresa de rețea după ce ați terminat setările din server web.