Centru de asistență reprezintă punctul de contact unic, coerent la nivel global și intuitiv pentru toate tipurile legate de aspectele tehnice, pe parcursul întregului ciclu de viață al produsului.
De asemenea, este posibil să se creeze o solicitare de service tehnic în Centru de asistență și să se verifice starea curentă în orice moment.
Acesta oferă acces la suport complet pentru produs - de exemplu, sunteți în căutarea de informații de produs, manuale sau descărcări de software? Vă interesează, de asemenea, tutoriale video și întrebări frecvente? Atunci veți găsi ceea ce căutați aici. Răspunsul este întotdeauna la doar un clic distanță și dacă nu puteți găsi ceea ce aveți nevoie, contactați-ne personal.
Un hub central de asistență unde sunt disponibile toate informațiile relevante
Asigură funcții de filtrare pentru diferite tipuri de informații și produse
Navigarea către produse specifice prin ierarhia noastră de produs
Note de aplicație, tutoriale video, șabloane și exemple, documentație pentru utilizatori, date tehnice etc.
Acces direct la contactul tehnic personal din țara dumneavoastră
Pentru crearea unei solicitări de servicr, obțineți asistență tehnică rapidă și verificați starea curentă și soluția oferită
Subiecte interesante din lumea conectivității industriale. Experimentați subiecte interesante din lumea conectivității industriale în centrul nostru de instruire sau prin flux live în biroul dvs.
Echipa noastră de intervenție la incidente de securitate a produsului (PSIRT) vă informează continuu despre posibilele vulnerabilități legate de securitate ale produselor noastre în Centrul nostru de asistență
În urma ieșirii Regatului Unit din Uniunea Europeană la 31 ianuarie 2020, noul marcaj UKCA a devenit un subiect central.
Descărcarea atașată vă ajută să vă familiarizați cu gestionarea identificării UKCA.