Multe nave au un sistem electric cu împământare directă/indirectă. Aceasta înseamnă că polul negativ al sursei de alimentare de 24 V DC poate să nu aibă același potențial ca împământarea (carenă) navei. Regulamentele cer deconectarea siguranțelor pentru + și — pentru a elimina curentul care curge în circuit. Utilizarea monitorizării/protecției electronice a sarcinilor va reduce riscul de defecțiuni în sistemul dvs. de control, de exemplu suprasarcină cauzată de componenta defectă/consumatorul de la capătul cablului sau scurtcircuitului cauzat de cablul rupt sau deteriorat.
Un risc pe care îl puteți evita prin utilizarea maxGUARD este supracurentul care depășește capacitatea unei surse de alimentare în comutație: tensiunea în curent continuu va scădea datorită protecției interne a sursei de alimentare. Puteți, de asemenea, să deconectați cablurile cu secțiune transversală lungă sau scurtă între siguranță și consumator din sistem atunci când o siguranță cu blocare lentă poate opri întreaga tensiune în curent continuu. În ambele cazuri, sistemul de control se poate dezactiva pentru o perioadă mai mare de 20 ms (regulamente) și se poate închide.
Datorită structurii sale modulare, maxGUARD este ușor scalabil și poate fi conectat rapid cu ajutorul conectorilor încrucișați codificați pe culori.
Dacă doriți să deconectați conductorii pozitivi și negativi pentru a vă asigura că cablul deteriorat al componentelor este complet deconectat, vă recomandăm să folosiți versiunea maxGUARD cu 2 poli.
Înainte de a utiliza maxGUARD, Rolls-Royce Bergen Diesel a folosit o siguranță cu 1 pol în combinație cu 1 releu per sarcină pentru a crea o soluție cu 2 poli. După ce a început să utilizeze maxGUARD, economisește mult timp pentru cablare și, de asemenea, pentru procesul de comandă a componentelor în sistemul său. Pentru a economisi și mai mult timp, clientul a comandat o asamblare completă a maxGUARD pentru toate aplicațiile sale.